לפטופ משלך

מחשבות של אימא כותבת (ספרי "פיות האותיות")
על חיבורים, הזדמנויות, פתיחת עסק עצמאי, והחיים במשמרת השלישית (22:00 עד 2:00 בלילה).
אני עדי רמבה, וזהו – הרמבלוג (:

חיפוש
עדי רמבה ארז

נעים להכיר

אני עדי פיית האותיות.
כתבתי את ספרי "פיות האותיות"
ו-"The Letter Fairies" כדי להציג לילדים שלי
את אותיות הא"ב וה-ABC. 
אני בטוחה שגם הילדים שלכן 
יאהבו אותם מאוד!

הצטרפו אל הפיות

הרשמו ותקבלו עדכונים ואבקת פיות
ישר למייל

פיות האותיות

ספר הילדים הקסום, שנכתב באהבה גדולה לשפה העברית. מתאים לקריאה משותפת עם ההורים או לראשית קריאה. מושלם להיכרות ראשונית עם צורות וצלילי הא"ב!

לפטופ משלך (הרמבלוג)

פוסטים אחרונים בבלוג

לפטופ משלך, הבלוג של עדי רמבה ארז

כל אישה צריכה לפטופ

כשהייתי סטודנטית, מתישהו במהלך התואר הראשון, קניתי את הלפטופ הראשון שלי. עד אז היה לי מחשב שולחני, שנגרר בין דירות שכורות. אבא שלי (כרגיל בעניינים הטכניים) עזר לי. הוא היה גדול וכבד, אבל הוא היה שלי. עולם שלם של עבודות לאוניברסיטה שהכנתי במהלך לילות לבנים אינטנסיביים, יום לפני מועד ההגשה;

קראו עוד »
מיומנה של אימא עצמאית: "דברים שלא חשבתי שאעשה לעולם."

מיומנה של אימא עצמאית: "דברים שלא חשבתי שאעשה לעולם"

תמיד עבדתי במקומות עבודה מסודרים. תמיד ישבתי בפגישות ארוכות (ארוכות!) מול סוכני ביטוח. תמיד האמנתי (רציתי להאמין) שזה לא כזה נורא שאני לא ממש מבינה על מה הם מדברים. והשתדלתי, באמת השתדלתי. או כך אמרתי לעצמי. אפילו נרשמתי לשיעור של אלון אלפרוביץ במסלול של הפרילנסרים, הראשון שהיה אי פעם בג'ולט.

קראו עוד »
שיווק יצירתי לספר בהוצאה עצמ(א)ית, פיות-האותיות

שיווק יצירתי לספר בהוצאה עצמ(א)ית

עם כתב יד ראשוני לספר ילדים קטן וחמוד, ואיורים של המאיירת ג'ני מייליכוב החלטתי לפנות להוצאות לאור. הכנתי מצגת והתחלתי לשלוח מיילים לכל הוצאה לאור שהצלחתי לאתר אונליין, גדולה כקטנה, חוץ ממתי המעט שעדיין מתעקשות על הגשת כתב יד מודפס בדואר. שלחתי גם להוצאות שלא חשבתי בכלל שמוציאות ספרי ילדים, או לא היה ברור לי האם הן עוד קיימות. שלחתי וחיכיתי.

קראו עוד »
מתי ואיך ללמד את הא"ב?

מתי ואיך ללמד את ה-א"ב?

ההחלטה מהו הזמן הנכון לחשוף את ילדינו לאותיות הא"ב משתנה מהורה להורה, והינה אישית מאוד. הורה אחד יעדיף להתחיל מוקדם ככל האפשר; הורה אחר ירצה להמתין עד שהילד עצמו יגלה עניין.
היום ברצוני לחלוק עמכם את הפעילויות השונות שבהן התנסיתי סביב החשיפה לאותיות עם בתי, בעת שהיתה בת שנתיים וחצי. את השפעתן אני רואה כבר כיום.

קראו עוד »
Scroll to Top